Angol rózsák

2010.06.15. 08:30

Még bő egy évvel ezelőtt találkoztam először a neten David Austin nevével és varázslatos rózsáival, majd megtudtam, hogy nálunk is lehet venni belőlük. Az áruk messze több, mint a hagyományos rózsatöveknek (egy sima szabadgyökerű példány 3500 Ft), de abszolút megérik az árukat, mert varázslatosak.

 

Idén úgy döntöttem, hogy ennyi bele kell, hogy férjen, így egy áprilisi napon, amikor hazafelé tartottunk a gyerekekkel a budakeszi vadasparkból, beugrottam és vettem egy tövet. A kis tő pedig igen jól érezte magát és két hónap alatt terjedelmes kis bokorrá nőtte ki magát, a hét végén pedig kibontotta első virágait.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantakiskertben.blog.hu/api/trackback/id/tr332081898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pap-kert-ész 2011.06.29. 21:47:50

Hol lehet szabad gyökerű David Austin rózsát venni?
Köszönettel
Pap János

Kiskertes · http://elefantakiskertben.blog.hu 2011.06.30. 08:54:26

@Pap-kert-ész: Szia. Én múlt évben a Budáról Budakeszire vezető út jobb oldalán lévő kertészetben vettem. Idén áprilisban, amikor visszementem, mondták, hogy valószínűleg nem kapnak szabadgyökerű példányokat, csak konténereset.
süti beállítások módosítása