Áll már a sátor...

2010.03.01. 20:14

A hétvégére (péntek délutáni kezdettel) hatalmas kertészkedést terveztem, de a dolgok - részben az időjárásnak, részben a talajnak köszönhetően - másként alakultak. Az eredeti terv szerint először hátravittem volna a már egy hónapja a ház előtt vesztegelő termőföldes zsákokat, utána elrendezem volna a földet az ágyásleretekben, majd felállítottam volna a fóliasátrat és elvetettem volna alá némi korai salátát.

 

Az első akadály az volt, hogy a három hatalmas zsák termőföldet, amit még közvetlenül azelőtt vettem, hogy leesett a februári hó (egészen pontosan a megelőző este, naívan azt gondolva, hogy majd másnap hátraviszem - nem gondolva arra, hogy másnap reggel már harminc centi hó alá bújnak), hátra kellett vinnem. Már amikor megvettem és bepakoltam a kocsiba, éreztem hogy a 250 literes zsákok nem éppen arról híresek, hogy csak úgy felkapják és ide-oda dobálják őket. Azóta viszont a ház előtt megszívták magukat a hólével és keményre fagytak, majd kiengedtek (legalábbis én ezt hittem), amitől legalább kétszer olyan nehezek lettek. A "hátraviszem a zsákokat" így inkább "hátraszenvedem a zsákokat" lett.

Végül minden hátra került, és nekikezdhettem az ágyáskeretek feltöltéséhez. Azaz csak kezdhettem volna, mert amikor felbontottam az első zsákot, szomorúan tapasztaltam, hogy a belsejük még vígan meg volt fagyva, így szépen kibontottam az összeset és otthagytam szombatig, hogy olvadjon.

Így lőn este és lőn reggel a második nap. A délelőtt esett és nekem semmi kedvem nem volt esőben dolgozni a kertben, így megvártam, hátha délután jobb idő lesz. És lett, mivel a felhők elvonultak és utána kisütött a nap, megmutatva, milyen lesz a tavasz. Nagyobbik fiammal nekiugrottunk a földnek és sikerült kiterítenünk az egyik ágyáskeretbe, ami épp elég volt, hogy felállítsam a fóliasátrat. Alá bekerült az első adag saláta (május királya) valamint a telet átvészelt előző évi mángold (bright lights) és a túlélőversenyben szintén résztvevő két tő mizuna.

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantakiskertben.blog.hu/api/trackback/id/tr391800893

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: forex signals free daily 2018.01.09. 00:11:39

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása