Szamuráj a kiskertben

2010.05.19. 14:48

Nem, nem arról van szó, hogy tulajdonosváltás lenne a blognál és még csak nem is arról, hogy valamiféle őrző-védő céget kellett volna megbíznom a kiskert védelmében - bár ez utóbbira a pofátlan macskák miatt néha szükség lenne.

A szamuráj - mégpedig egyenesen a vörös szamuráj - ugyanis egy répa. Elsőre azt akartam írni, hogy sárgarépa, de ha egyszer piros...

 

Szóval maradjunk abban, hogy karotta, ami elsőre flancosnak tűnhet, de pl. nálunk az étteremben úgysem sárgarépafőzeléket lehet kapni délben, hanem tejszínes karottát, úgyhogy ha egy étlapon elmegy, akkor egy blogban is. A vörös szamurájjal pedig ismét csak Brüsszelben futottam össze, amikor munkám végeztével, még a gép indulása előtt benéztem a helyi barkácsáruházba. Nem éppen répamagokat akartam venni, hanem jóféle cikóriát és endíviát kerestem, de megakadt rajta a szemem és nem sok gondolkodás után bettem a kosaramba, haverjával, a krémfehér karottával egyetemben.

Kedden kerültek földbe, és ha hinni lehet a leírásnak, kb. szeptemberben derül ki, mi lett belőlük. Addig is íme egy kép, még ültetés előttről. Sacc per kb-ra az egész domboldalt be lehetett volna vetni a két csomag tartalmával (nem sajnálták), úgyhogy ha bejönnek, jövőre is megvan a készlet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantakiskertben.blog.hu/api/trackback/id/tr802015519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása