Egy kis statisztika

2012.02.10. 15:39

Immár 2012. februárját írjuk, így sikerült kicsit átböngésznem az elmúlt évet, megnéztem, melyik bejegyzések voltak a legsikeresebbek, mire volt a legnagyobb az érdeklődés.

Ezek között volt olyan, amit vártam a TOP5-be, de bőven akadt olyan is, amiről sosem hittem volna. Hát íme, ezekre kerestetek a legtöbben:

  • paradicsomokról szóló bejegyzések itt és itt
  • webáruházakról szóló bejegyzés itt, és itt olvashattok egy újabbat
  • petúnia ültetése magról (na ő volt a meglepetés, azt hittem, csak én örömködtem nagyon a petúniám miatt, de határozottan azt mutatják a statisztikák, hogy másoknak is okoz fejtörést a dolog), a bejegyzés itt érhető el könnyedén
  • (citrom)sárga répa, bővebben itt
  • a mángoldról szóló bejegyzés.

Elég sokan olvassátok az 5+1 tipp sorozatot is, ezért azt is szeretném folytatni.

Egyben arra is kaptam némi támpontot, hogy mit kerestetek, de nem találtatok, így idén próbálok koncentrálni a hagymákra, az édesköményre, keleti zöldségekre is, de persze az idén is lesz sok paradicsomos és más ritka zöldséges bejegyzés is.

De ne csak én mondjam meg, miről lehetne írni, ha nektek van ötletetek, miről kéne egy kicsit több szó, írjátok meg a kommentekben!

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantakiskertben.blog.hu/api/trackback/id/tr604075452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása